[Tajfutas] Zala Kupa pontszamok

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2015. Júl. 25., Szo, 15:20:20 CEST

Sziasztok!

Alapvetően Ádámnak, de mivel mostanában ő még jobban túlvállalta magát,
mint én szoktam, besegítettem néhány verseny rangsorpontjainak
kiszámolásába, és a Gerzson által írt bakit én követtem el. Most
kijavítottam. Megvan az a szépsége, hogy az F35BR kiemelt rangsoroló
volt, komolyabb 35-ös kategória hiányában.
Egyébként javaslom az OB-k melletti kísérőversenyek rendezőinek, hogy
csak akkor válasszák szét a versenyt az MTFSZ-naptárban több versenyre,
ha eltérés van a fő paraméterekben (táv, rangsoroló típus). Egyébként
csak fölöslegesen bonyolít több szempontból is (ENTRY, SI-adatbázis,
duplán feltöltött dokumentumok) - ahogy az idei DOL/Zala kupa esetében is.

Üdv,
Skuló Marci