[Tajfutas] Zala Kupa pontszamok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2015. Júl. 9., Cs, 18:22:50 CEST

Sziasztok!

Nem tudom Skuló Marcinak kell-e szólni vagy Petrócki Ádámnak, esetleg más
valakinek, ezért a könnyebbség érdekében a listának írom, hogy szerintem
nem stimmel a Zala Kupa 1. napi rangsorpontos eredménye. Mindenhol azt
látom az MTfSz honlapon, hogy ez a futam kiemelt rangsoroló volt, mégis az
összes kategória rangsorpontos eredménye egységesen 1-es szorzóval szerepel
a fő rangsoroló kategóriák táblázataiban. Nekem édesmindegy, mert az ezen a
versenyen kapott  52 pontot 2,6 -del megnövelve is nagyon le, a kieső
versenyek közé kerül nálam, de pl. Dezső Sanyinak már nem mindegy, hogy a
jelenleg látható 97,8 pontot vagy kiemelt rangsorolóként számolva 102,69
pontot kap erre a versenyre.

Üdv:
Kéri Gerzson