[Tajfutas] NEA eredmények

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2015. Júl. 21., K, 08:34:05 CEST

Péter köszönjük az infót! Nekem üres térképem van meg skennelve, úgy tűnik a színek alapján, hogy csak a pályabenyomtatással került fel a térképhelyesbítők és rajzolók neve is a térképre.

Köszönet akkor ezúton is Serdülőnek és Vekerdy Zolinak az akkori munkáért, ami biztos, hogy nagy lehetett annak idején egy akkora térképpel.

Amikor először néztem terepet az Őrségben, akkor szerintem éppen erre a részére mentem ki a térképnek, és sajnos ennek a szép fehér sok-sok árokkal szabdalt erdőnek a nagy részét leirtották és egy sűrű bozótos volt a helyén. Pont jött az erdész, akivel váltottunk pár szót. Azt mondta: “Igaz milyen szép sűrű kis erdő”? Valóban sűrű volt, annyira, hogy belépni nem lehetett. Rá kellett jönnöm más elképzeléseink vannak a szépségről ....    Ez már volt azért vagy 5-6 éve, úgyhogy lehet, hogy lassan felnő és feltisztul annyira, hogy újra lehet majd tájfutásra használni ezt a részt is.

üdv. Viktor