[Tajfutas] NEA eredmények

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2015. Júl. 21., K, 07:48:51 CEST

Szia!

Az első két nap a korábbi Vörös-hegy térképet használjuk, ami a Vas megyei Tájfutó Szövetség kiadásában kerül ezúttal is kiadásra, mi csak felülvizsgáljuk a mostani versenyre.
A harmadik napi kisebb térképet a Hársas-tó nyugati oldalán, Szombathely határában EOTR alapról készítette GPS használatával Engi Imre.

üdv. Viktor