[Tajfutas] NEA eredmények

fehérfecó (ztc) zala.ztc at zalaszam.hu
2015. Júl. 19., V, 15:00:36 CEST

Várólista!

A 2014-es pályázatotok a várólista 692. helyére került.
A várólistát azért találták ki, ha valamely szervezet mégsem tudná
felhasználni az elnyert összeget, akkor az aktuálisan sorra következő első
(aztán 2., 3., 4., stb) kieső pályázó kaphatná meg. Én eddig csak egy ilyen
pályázóról hallottam, aki várólistás volt és kapott pénzt.
De ennek is van valami végidőpontja biztosan. A 2014-es pályázatokat már el
kellett számolni, így valószínű, hogy innen már senki nem számíthat
támogatásra! Mivel a pályázati időszak is lejárt!
A 692-es sorszámmal pedig egyszerűen el kell felejteni ezt a pályázatot az
adott évben. Koncentrálni kell a következőre!

üdv
Fehér Ferenc