[Tajfutas] NEA eredmények

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2015. Júl. 20., H, 14:41:38 CEST

Szia Feri!

Igazad van, az a pályázat amiről az elszámolási történetként írtam MOB-os
volt. Most megnéztem 2014-es NEA-s pályázatot még beadtam én is, de idén a
MOB-os pályázat "szarrágása" (nehéz másnak nevezni, mert ez már nem az
adminisztrációról, meg nem a munkáról szól lássuk be) közepette már nem
bírtam cérnával, hogy beadjam. Nem mellékesen szinte évről évre csökkent
folyamatosan a megítélt támogatási összegünk, pedig kis egyesületeknek más
külső forrása valóban nem igen van. Emellett érezhető volt, hogy mi is a
közé a nálad 17 érvényes pályázatból 9 közé kerülünk alighanem, akik nem
kapnak támogatást, de fogalmuk sincs miért...

Ha már megtaláltam a 2014-es pályázatunkat, akkor tényleg érdekelne a
"várólista" miben léte, mert úgy tűnik mintha elvileg
nyerhettünk/nyerhetnénk is egy komolyabb összeget azon a 2014-es NEA-s
pályázaton, de "várólista" besorolást kaptunk rá...

Lásd:
http://civil.info.hu/web/nea/tamogatasok?p_auth=QJeB4QtV&p_p_id=NeaSupportSearch_WAR_bizeveritkimcipportalwebapp&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=1&_NeaSupportSearch_WAR_bizeveritkimcipportalwebapp__facesViewIdRender=%2Fpages%2Fneasupport%2Fsearch.xhtml

Kösz előre is a segítséget, hogy ez mit jelent a gyakorlatban!

üdv. Viktor
ui: Ha megkapnánk valami csoda folytán ebből a pályázatból az elvileg
kiosztható támogatási összeget, akkor szívesen kicserélnénk a rendesen
megfakult bójáinkat, ha a Veszprém megyei szövetség nem tud beruházni
továbbra sem hőnyomtatóra, amivel kisebb versenyeken egyesével lehet
részidős papírt nyomtatni, akkor beruháznánk ebből mi erre a célra, szívesen
vennénk egy motoros szánt, hogy bármikor ha esik hó lehessen sífutó pályát
fektetni, és sítájfutó versenyt rendezni a Bakonyban, meg még lennének
ötleteim, hogyan hasznosulhatna a sportág érdekében az elnyert pályázati
összeg.