[Tajfutas] Barátság Kupa 2015.

bodrogia2008 bodrogia2008 at gmail.com
2015. Júl. 14., K, 18:25:12 CEST

Nyílt levél Hites Viktornak.

Kedves Viktor!

A kategória összevonás mint szó vagy fogalom ,nem szerepel a Szabályzatban!
Versenyek díjazása, díjak értéke sem szerepel a Szabályzatban!!!

Így valóban nem TILTJA de nem is NEM ENGEDÉLYEZI a kategóriák összevonását,
és nem ír elő kötelező díjazásokat sem a Szabályzat!
.
Elég sok versenykiírásban lehet ezt a mondatot olvasni,hogy"kevés
jelentkező esetén a kategóriák összevonásának jogát fent tartja magának a
verseny rendezőség".
Vajon hányszor írtak vagy írnak az adott versenyzőnek magán levelet, hogy
nincs az általa nevezett kategóriában  elegendő versenyző, és vagy elindul
a saját kategóriájában, és nem lesz díjazás, vagy átmegy egy másik
korosztály kategóriájába.
Még soha sem kaptam ilyen tartalmú levelet. Valaki kapott már ilyen
tartalmú levelet?
Nem értem kinek jó, ha idősebb embert fiatalabb korosztályba sorolnak
át. *Kinek
árt, ha valaki csak a korosztályának tervezett pályán indul, még ha
egyedüli versenyző is. *
Hol van előírva, hogy kötelező díjakat adni?
Véleményem szerint ha valaki idősebb korosztályból bármilyen versenyen
szeretne a rendezőség által kiírt kategóriában elindulni, azt meg kell
tisztelni azzal, hogy a kiírás szerint és az általa választott vagy
jogosult pályán versenyezhessen.
Sajnos előfordulhat, hogy éppen az idősebb korral járó előre nem látható
betegség stb miatt *csak egyedüli induló, akkor is azt a pályát nekik
tervezték, hadd használja, érmet díjazást biztos,  hogy nem igényel, de a
korosztálya pályját Ő is szeretné teljesíteni.*

Szerintem ez a mondatrész *" kevés jelentkező esetén a kategóriák
összevonásának jogát fent tartja magának a verseny rendezőség" már sok
azóta egyre kisebb Egyesületek kiírásában, vagy gyakorlati megvalósításában
elég sokszor szerepelt.*

Üdv,

Fischer Mária
idősebb korosztály