[Tajfutas] Barátság kupa előzetes pályaadatok

Pavlovics György dr.pavlovics.gy at freemail.hu
2015. Júl. 14., K, 15:58:54 CEST

Viktor!Ha már meg lettünk szólitva, én az F 70 pályákat kissé hosszúnak tartom,inkább 3-3,3 km-eket javasolnék,figyelembe véve,hogy még nyár van/kánikula is lehet/,sorozatverseny,az első két futam között nincs 24 óra különbség,oda- vissza menet +2 km 50-60 m szinttel,és esetleg nevezhetnek 75 év felettiek is.Ugyanigy kissé hosszúnak tartom az N 70 Kategória 3 km feletti pályáit is,itt a 2,2-2,5 km-t tartanék ideálisnak.Már többen leirták,hogy ez nem kivánságműsor.Nekem ez a véleményem.                                                               Üdv:id.Pavlovics György/1941/