[Tajfutas] Barátság Kupa előzetes pályaadatok (Privát)

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2015. Júl. 14., K, 14:38:04 CEST

Kedves Gerzson,

az utolsó kérdő mondatod előtti definíciód hibátlanul foglalja össze, hogy mi lenne a pályakitűzők alapfeladata, melyhez nincs mit hozzáfűzni.

A csipkelődéseket pedig kezeld azok hatásának megfelelően.

Mik ezek a hálóra vetett szavak, egy mellig érő csalánoson való átfutáshoz képest vagy egy kullancscsípés helyének hetekig tartó viszketéséhez viszonyítva?

Hessintsd el magadtól, ami zavar a válaszokból, és írj csak bátran, hogy tudjuk mit gondolsz a versenyek előtt, s után.

Változatlan barátsággal,

Fifi

Tel.: 06-36/312-701

Mobil: 06-30/4711-593