[Tajfutas] Barátság Kupa előzetes pályaadatok (Privát)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2015. Júl. 14., K, 13:54:04 CEST

Kedves Sanyi! Lacó levele egyáltalán nem zavar, az ő hozzászólásai
általában szimpatikusak számomra. Viszont nem tudom, hogy komoly
kérdéseknél mi szükség olyan ironikus válaszokra, amit Boxi és Károlyi
Gyuszi válaszolt a Viktorral történt levélváltásom után. Attól félek, hogy
az ilyen hozzászólások az olvasók nagy részét olyan következtetés levonása
irányába befolyásolja, hogy Hites Viktor vagy jómagam jószándékú
javaslatait nem kell komolyan venni. Az ilyen stílusú hozzászólások miatt
nem szeretek tartósan a levelező listán maradni.

Kedves Boxi! Tudom, Te magad szoktad mondani, hogy megfájdul a lábad a
kemény versenypályákon, azért sem értem, mi szükség volt erre a
hozzászólásodra. Gondolom, az egészségi állapotod (térd, csípő és esetleg
egyéb) miatt indulsz mostanában olyan kevés versenyen, jószerivel csak az
egyéni OB-ken, amiket sorra meg is nyersz. A régebben megszerzett rutinod
miatt akkor se keversz, ha mostanában ritkán gyakorlod a tájfutást. Egy
átlag szeniornak, amilyen én vagyok, ma is szüksége van intenzív tájfutó
tevékenységre, hogy ne keverjen nagyokat, de még ennek ellenére is sok
versenyen keverek.

Kedves Gyuszi, Jenő és mások! Tudtam, hogy mint azelőtt máskor is, most sem
fog velem mindenki egyetérteni, de épp az lenne a baj, ha mindenki
egyformán gondolkodna. Mivel nem vagyunk egyformák, nyilván az sem
lehetséges, hogy mindenben egyetértsünk és ne vitatkozzunk. Azonban
tisztelnünk kellene annyira egymást, hogy ne gúnyolódjunk egymás levelein.
Viktornak udvariasabban is meg lehetne írni, hogy azért túlságosan
ne tekintse kívánságműsornak a versenyrendezést. Evidens, hogy nem egyforma
pályákat szeretünk, különbözőképpen viszonylunk a rangsorpont számításhoz,
és különbözőképpen viszonyulunk a kategóriaösszevonásokhoz is. Hites Viktor
azt szerette volna, hogy minél többen mondják meg, főleg a szeniorok, hogy
ők hogy látják ezeket a kérdéseket.

Kedves Viktor és mások! Én úgy gondolom, hogy közepes és kis létszámú
versenyeken, pláne azok kis létszámú kategóriában nem baj, ha a futott
győztesidő több annál, mint amit a szabályzatok ajánlanak. Azt hiszem
ugyanis, hogy a győztesidőket nem a versenyen megjelent mezőnyökhöz kell
tervezni, hanem a kategóriák legjobbjaihoz, akár jelen vannak, akár
nincsenek ott. Vagy tévedek ebben?

Üdv:
Kéri Gerzson