[Tajfutas] Balaton Kupa by Sólyom

Filó György filo.gyorgy at ssskft.hu
2015. Júl. 10., P, 09:52:42 CEST

Szia Sólyom!

Távol állt tőlem, hogy Téged, vagy rendező gárdádat becsméreljem.
Viszont egyetértve ZsI-vel elvesztetek a részletekben. Nem kell más csak
jó térkép, terep, pályák. Uzsa nagyon jó választás volt és ha ez kora
tavasszal van akkor a futhatóság is jó. A további kitalált szórakozások
elvonták a lényegről a figyelmet és időt, meg energiát. A nevezési díj
alap valóban 1500 volt annak ellenére abba is bele kell férni normális
frissítésnek, hisz 1,5 literes víz 45-95 Ft között elérhető. Mindenki
kap egy üveggel a befutáskor a flakont meg vigye haza. Pohár sem kell.
A versenyekre a tájfutás miatt járunk. A parkoló - cél - rajt példás
volt. Máskor is elmegyek.

Gyuri

Links:
------