[Tajfutas] Balaton Kupa by Sólyom

gocsejktfe . gocsejktfe at gmail.com
2015. Júl. 9., Cs, 23:56:45 CEST

Sziasztok!

Alapvetően nem az volt a célunk, hogy ne szolgáljuk ki maximálisan a
résztvevőket.

Szokták mondani, hogy csak az nem hibázik a versenyrendezésben, aki nem
rendez versenyt. Ezzel tapasztalati okok miatt teljesen egyetértek. :)

Lehet, hogy túl sokat vállaltunk magunkra, de nekem fontos, hogy Balaton
Kupán legyen a fő rangsoroló futamok mellett:
- prológ
- kulturális élmény ingyen, olcsóbban (Helikon Kastély, Sümegi vár, Dino
Kalandpark)
- sörváltó (meleg sörrel :)
- Észak - Dél Gála, ami igazán jól sikerült, és lesz tovább gondolt
folytatása.
- Tombolán nyerhető ingyenes indulási lehetőség.
- Olcsó, igényes szállás.

Lehet, hogy emiatt a "lényegre" kevesebb figyelem fordult.

Én, mint a verseny elnöke elnézést kérek mindenkitől, aki úgy érzi, hogy
nem kapta meg azt a szolgáltatást a nevezési díjáért, amit gondolt.

Ennek ellenére jövőre sem adjuk alább a lényegtelen dolgok tekintetében.

Egy kicsit a részletekről.

A nevezési díj nem 2200,- Ft/futam volt, hanem 1500,- Ft/futam. Nevezzetek
időben, ami igazán kedvező határidőben volt.

Hogy miért nem jutott mindenkinek térkép?
A) Az utolsó pillanatban pályát cseréltem az F65 és F70-ben a harmadik
futamon, s ezt a nyomdától megrendelt mennyiségek sajnos nem követték.
Ezért fogyott el a fél F70-es mezőny térképe. Még egyszer bocsánat.
B) Túl engedékeny voltam, hogy mindenki helyszíni nevezését befogadtam,
több rendező társam véleményével ellentétben. Így a pluszban rendelt
tartalék térképekre is érkezett nagyon sok kategóriában helyszíni nevezés.
Aztán persze voltak akik rossz térképet vettek fel, így egy-egy embernek
nem jutott térkép. Mit szólt volna az, aki utazik 200 km-t helyszínen
nevez(ne) és haza küldjük? Elnézést azoktól, akiknek elfogyott a térkép.

Kiírtuk az értesítőben kapcsolódva a pécsiek zöldítő programjához, hogy
mindenki hozzon magával saját poharat a frissítőhöz. Mivel ezt csak 1-2
százalék hozott, a mi általunk adott több-utas pohár kevésnek bizonyult.
Ezért elmostuk, amennyire tudtuk. Most komolyan gondoljuk a zöldítést vagy
nem?

Részidők és eredményközlés.
Sajnos a tartalék nyomtatónk is tönkre ment. És csak több próbálkozás után
sokára sikerült életre lehelni. Ezért nem tudtunk eredményt nyomtatni a
megszokott ritmusban. És ezért nem tudtunk részidőket sem nyomtatni egy
darabig. Vész-vész megoldásként elővettük a kocsi aljából a hőnyomtatót,
amin sajnos nem volt fent a legújabb firmware és ezért a legújabb dugókákat
nem tudta kiolvasni és mivel nem volt a versenyen rajtdoboz ezért az egyes
pontra nem produkálta a részidőt.

Uzsa és a pályaadatai:
Ez egy összetett probléma, aminek nem térnék ki minden részletére. A
lényeg, hogy az utolsó pillanatban helyszín változtatás miatt döntöttünk és
ezért azok a pályák tényleg nem voltak maximálisan előkészítve. Ezért is
késett az értesítő és sajnos rosszul becsültük meg a szinteket ezért túl
hosszú pályák készültek. Az ellenőrző bíró mindent megtett a versenyzők
érdekében, még egy kis időt Ő sem tudott nekünk adni. Nem takarózunk azzal,
hogy vártuk a svéd válogatottat és nem jöttek el.

Összefoglalva:
Hibáinkért elnézést kérünk magam és a többi rendező nevében.
Ám jövőre újra megpróbálunk jó és kísérő programokkal telített versenyt
rendezni.
Mi mindenkit szeretettel és sok munkával várunk. Azt nem ígérhetem meg,
hogy nem fogunk hibázni, de törekedni fogunk rá. :)

Üdv:
                            Sólyom

további infók:
www.gg.gocsejtajfutas.hu <http://www.balatonkupa.gocsejtajfutas.hu/>