[Tajfutas] augustus 7-9. Barátság Kupa, egy verseny a szépséges Őrségben

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2015. Júl. 8., Sze, 13:43:38 CEST

Szia Feri!

A végéről kezdem a válaszadást, hátha sokan csak eddig olvassák a levelem.:)

Persze beleférne a három futam két napba, de azzal 500 Ft/fő/éj szállásdíjat lehetne megspórolni, és másfél napon keresztül csak versenyeznétek, nem jutna idő fürdeni, és barátkozni, miközben ennek a versenynek ez is a célja!!

Sajnos jól olvasod, ennyi az annyi. Hidd el szívesen rendeznék akár ingyen is verseny a 15 éves gyerekeknek, csak sajnos nincs rá lehetőségem. Ígérem, ha nyerek a Lottón egy 5-öst, akkor lesz majd több ingyenes versenyünk.

Bevallom nem tudom, hogy az a jó, ha egy verseny nevezési díja magas, vagy az ha alacsony. Mert ha megnézed, akkor a most hétvégi Vakáció Nagydíjra a 15 éves gyerekeket a klubjaik 3000 Ft-ért nevezhették volna be a versenyre a ZTC is, de egyetlen utánpótlás korú nevezést sem kaptunk. A Barátság Kupára ennél valóban lényegesen magasabb az egy napi nevezési díj, ami abból adódik, hogy országos rangsorolóként jogdíjat kell fizetni a Szövetség felé, és hogy tőlünk 150 km-re készítünk új térképet, és rendezünk versenyt, nem 20 km-re. Abban sem vagyok biztos, hogy ez olyan nagyon magas nevezési díjat jelent, mert ha megnézed ugyanez a 15 éves gyerek a Pannonon pl. 6600 Ft-ért indulhat 3 napos versenyen, köztük egy városi sprinttel. A Hungira, ha most akarod benevezni a gyerkőcöt, akkor pont ugyan ennyibe kerül egy napi versenyzése, igaz azért az más élmény lesz biztosan, de ott a közös költségekbe is többen szállnak majd várhatóan be. Nem értem ők miért nem kaptak Tőled hasonló levelet?

Az sem lehetetlen szerintem, hogy sok 15 éves gyerkőc számára egyébként a Barátság Kupa nagyobb élmény lenne mint a Középtávú OB, és összességében szerintem mégis kevesebb pénzért, mert azért ott a két futam egy napon, amiből a másodikon már lehet, hogy alig vánszorog egy kevésbé felkészült gyerkőc mégis többe kerül, mint itt egy versenynap, ami után itt marad még közös fürdésre is idő a családdal vagy a barátokkal, ami nem rossz szerintem. A fent már említett igen kedvezőnek mondható sátras szállásdíjjal pedig azonnal elég sokat kompenzáltunk is a relatív magas nevezési díjért cserébe.

Amúgy félek, hogy a tetemes utazási költség mondjuk Budapestről nagyobb visszatartó erő, mint a napi kb. 300-500 Ft-tal magasabb nevezési díj a 15-18-as korosztálynak pár más versenyhez képest.

Abban teljesen igazad vagy, hogy az osztrákoknak ez a nevezési díj bőven belefér, sőt nekik igazából nagyon olcsó lesz a verseny, mert a standard nevezési díjaik gyerekeknek 5 és 6 EUR a felnőtteknek meg 12 EUR egy futamra.

Aztán, hogy mennyien jönnek el onnan és innen a versenyre, azt majd meglátjuk. Reméljük, hogy azért néhány ZTC-s is az indulók között lehet, akiknek belefér a családi költségvetésükbe még ez a verseny.

Szép nyarat Nektek, ha nem találkoznánk!

üdv. Viktor

Szia Viktor!

Jól olvasom? 3 napra 3 középtávú futamra 5400 Ft a nevezési díj egy 15 éves gyereknek?

Szerinted egy utánpótlás nevelő klub miből tudná kifizetni ezt 30-35 gyereknek? Egy Középtávú OB kevesebbe került!

Én imádom az őrségi terepeket, a kedvenceim közé tartoznak. Annak a terepnek a térképét is javítottam a ‘98-as EB-re. Két éve edzőtáboroztunk is ott. De ennyi pénzért jól meg kell gondolni, hogy 20-25 perces futásra elmenjünk-e? Miért nem fér ez bele két napba?

Majd talán az osztrákok megfizetik ...

fehérfecó
ztc