[Tajfutas] augustus 7-9. Barátság Kupa, egy verseny a szépséges Őrségben

fehérfecó (ztc) zala.ztc at zalaszam.hu
2015. Júl. 8., Sze, 13:04:44 CEST

Szia Viktor!

Jól olvasom? 3 napra 3 középtávú futamra 5400 Ft a nevezési díj egy 15 éves gyereknek?

Szerinted egy utánpótlás nevelő klub miből tudná kifizetni ezt 30-35 gyereknek? Egy Középtávú OB kevesebbe került!

Én imádom az őrségi terepeket, a kedvenceim közé tartoznak. Annak a terepnek a térképét is javítottam a ‘98-as EB-re. Két éve edzőtáboroztunk is ott. De ennyi pénzért jól meg kell gondolni, hogy 20-25 perces futásra elmenjünk-e? Miért nem fér ez bele két napba?

Majd talán az osztrákok megfizetik ...

fehérfecó
ztc

ui.: akik mennek és sátraznának, egy jó hely a közelben: http://berek.vizitura.net/