[Tajfutas] Főtikár - IOF vezető hazai óvás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Júl. 7., K, 15:30:42 CEST

Sziasztok,
Izgalmas és tanulságos volt a női döntő. A korosztály legjobbjai is
tudnak hibázni, méghozzá iszonyatos nagyokat.
Csenge a 10-s pontig jól haladt (szívet melengetően), ezt követően az őt
beérővel hibázott, majd láthatóan a végére elfáradt és leszakadt.
Viszont előtte a jövő.
Üdv,
Janó, aki befekszik a hűtőszekrénybe