[Tajfutas] Főtikár - IOF vezető hazai óvás

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2015. Júl. 7., K, 14:55:31 CEST

Az, hogy az a bizonyos 170-es pont nem volt jó helyen, nem kérdéses. A
térképen lévő helye a pontmegnevezés által is megerősítve a ház sarka,
ehelyett onnét 4-5 m-re egy térképen nem jelölt objektum mellett volt.

Kelemen Janó adatai alapján:
F20 11. pont
http://porsgrunnol.no/jwoc_common/daybyday/JWOC/Maps/JWOC_2015_Sprint_M20.
jpgVersenyen készült fotó:
a 170-s pont, ahol volt:
https://www.flickr.com/photos/111363005@N06/18812832694/in
/album-72157655063745399/
és ahol lennie kellett volna:
https://www.flickr.com/photos/111363005@N06/19247754680/in
/album-72157655063745399/

Elgondolkoztam, hogy került rossz helyre a bója?

Szerintem: mint a google képen látható, a ház sarkához egy lezáró kerítés
csatlakozik, ami nem szerepel a térképen, mert akkor nem lehetne arra
továbbhaladni. És van itt egy jó nagy oszlop, ami szintén nincs a térképen,
erre nincs ötletem miért. A felvezető szembesülve ezekkel a nem jelölt
dolgokkal,
gondolom jelezte a problémát a TÉRKÉPEN NEM JELZETT TÁRGYAK BONTÁSÁRA
SZAKOSODOTT CSAPATNAK. Ezek ki is érkeztek, a kerítést gyorsan lekapták, de
idő és megfelelő felszerelés híján a tornyot nem tudták lebontani. Így
végül a bóját kihelyezték oda, ahonnét az előző pontról feltekintve látható
volt, hogy a versenyző ne azon morfondírozzon, mi az a nagy oszlop ott.

[image: Szövegközi kép 1]

Ez így igazándiból senkinek se okozhatott időveszteséget, hogy emiatt óvni
kellene, de mégse volt itt minden rendben, mint Kelemen Janó ügyesen
észrevette.

Áron biztos többet tud erről, kíváncsian várjuk mi is történt valójában,
hogy versenyendezőként tanuljunk belőle.

ET