[Tajfutas] Eladó Salomon futócipő

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2015. Júl. 1., Sze, 22:43:50 CEST

Sziasztok! Speciel én is ilyenben szoktam sportmozgást imitálni. Nekem 41-es lábam van, a 41 és feles passzentos volt, a 42-es pedig jó volt a lábamra. Ennyi sokszor kell ahhoz, hogy mondjuk meredek lefelében is kényelmes legyen, de ez egyénfüggő. Ha tényleg olyan kicsi, ahogy István írja, akkor lehet, hogy el van nyomva a címke!?Jó próbálgatást :-) BékeOszi