[Tajfutas] KOB Döntő a RG-en

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2015. Júl. 1., Sze, 22:32:27 CEST

Kedves Listatagok, Kedves Péter!

Bocsánat, hogy csak így pár napi lemaradással olvasom az értekezést,
ugyanakkor szükségét éreztem, hogy reagáljak rá. :)

Ha már említésre került Farkasmály:
A terület a Sár-hegy nyugati lejtőjén található, azonban a délutáni órákban
a hegy kopár lábánál tapasztalható olyan hőmérséklet, mellyel biztosan
nyomába ér más, délnek fekvő lankák klímájának. :)
Bár ha azt nézem, hogy a KOB-VOB-on tapasztalt hegyoldal merőben ellentéte
az irodalomban az utótaghoz írt magyarázatnak - lévén északi lejtésű -,
akkor csaknem felesleges is az általam eszközölt pontosítás.

És ha már ROB 2016 (köszönjük a reklámot!), rendezőként pár gondolat:
A farkasmályi borospincéken túl mi is nagy-nagy szeretettel várunk
mindenkit!
Ugyanakkor a két futam közt nem ajánlom a pincék látogatását, ugyanis az
általunk akkorra rendelt jóidő esetén gyalogszerrel a futamok helyszínétől
ez egy minimum 2-3 órás program, és a melegben az alkohol gyorsabban üt,
ami a döntő futás rovására mehet :) Autóval megközelítve pedig kiszúrnánk a
sofőrrel. :D

Azonban Farkasmály Gyöngyös és Mátrafüred (azaz a szombati ROB és vasárnapi
ORVB helyszínek) közt kb. félúton található, így akár kellemes esti
sétaként, vagy vasárnapi "könnyes búcsú"-programként könnyűszerrel
beiktatható. :)

Üdvözlettel,
Pintér Ábel