[Tajfutas] váltó összeállítások leadása az entry-ben

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2015. Aug. 24., H, 12:03:37 CEST

Sziasztok!

Ha a váltók futási sorrendje az összeállítások leadásának végső
határidejéig titkos, de utána közzétesszük, azzal talán senki sem veszít,
ill. mindenki jól jár.

Nem evidens, hogy mindenképp a legjobb indul utolsónak, ezzel is lehet
taktikázni:
(ld. ffi VB váltó Svájc 2. futó D Hubmann, HK 3x3 váltó SPA 1. futó Bakó
Áron)
És sérülés, egyéb elfoglaltság miatt az sem biztos, hogy egy adott klub a
legjobbjait tudja betenni a váltóba.

Nyilván nem jó, ha ez még az összeállítások leadásának vége előtt láthatóvá
válik, mert akkor taktikai okokból mindenki a legutolsó pillanatban küldené
csak el a sajátját. *(esetleg lefagyasztva ezzel a rendszert?)*

A leadási határidő után viszont már nyilvánossá lehetne tenni, hogy Janó is
csemegézhessen a távolból.

Egyébként szenior kategóriákban már így is van egyfajta taktikázás, az
alap(váltó) nevezések leadásánál:
Ha kevesebb váltó van a fiatalabb kategóriában (hosszabb pályákon), akkor
esetleg érdemesebb oda neveznünk, mert ott jobb helyezést tudunk elérni.

üdv:
kovacsp

2015. augusztus 24. 11:34 Kelemen János írta, <kelemen.janos111 at t-online.hu>
: