[Tajfutas] váltó összeállítások leadása az entry-ben

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Aug. 24., H, 11:34:03 CEST

Sziasztok,
Picit hízik a májam (sajnos nem csak átvitt értelemben), de örülök
annak, hogy megvalósult az elgondolás.
Remélem a rendezők segítségére fog válni és a nevező kluboknak sem fog
gondot jelenteni a használata.

A közvélemény-kutatási kérdésre a válaszom határozott NEM. (Lásd. 10Mila
vagy Jukola stb.)
Számomra mint az esetek nagy részében külső szemlélő, jól esik nézegetni
a nevezési listákat, így majd a váltó tervezett összeállításokat is.
Egy hetvenes évek vége felé lévő emlék. Tán váltó OB Sopronban.
Egyszerre melegít Gyenis Zoltán, Nagy Lajos és Szabó László (PVSK
verhetetlennek hit összeállítása), hogy az ellenfelek ne tudják, hogy
melyikőjük fog beállni a rajtba.
Kikaptak, mert egyikőjük a bozót felsője alatt vitt vörös rózsást nem
adta át a társának.
Azóta már szakaszkombinációsak a váltók.