[Tajfutas] sprint térkép

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2015. Aug. 3., H, 09:52:40 CEST

Sziasztok,

én csak annyit akartam mondani, hogy a jó, profi, mindegy hogy hívjuk, azaz
hozzáértő térképkészítő meg tudja oldani adott méretarány mellett adott
célközönség részére a  terep megfelelő ábrázolását. (Ez a hiányzó 80% amit
nem lehet mérni) Ha valaki nem látta az átjárót, mert öreg mint én, és már
rossz a szeme... akkor az a térkép rosszul volt javítva/rajzolva. Mesterem
szerint gondolkozni kell egy térkép készítés megkezdése előtt. Aztán megint
gondolkozni, és amikor már tudod mit akarsz csinálni, akkor kezdj bele,
különben nem lesz egységes, kezdheted újból, egyes részeket nem tudsz
rendesen ábrázolni, jönnek a kinagyítások, méretarány problémák, túlzsúfolt
térkép, felesleges vonalakkal, egyéb inkább zavaró, mint segítő jelek.

Gondoljatok bele, milyen jó lenne ha egy autóstérképen is minden különböző
magasságú házat és gyalogösvényt felrajzolnánk, Van akinek tetszene, mert
jobb a térkép, minden rajta van, mindig pontosan tudja hol van, de minek? A
célközönség csak autózni akar a segítségével, erre találták ki.

MM