[Tajfutas] 1988 Táj-Tér-Kép videó

Kutnyánszky Ernő erno2002 at kabelnet.hu
2015. Ápr. 10., P, 21:15:48 CEST

Sziasztok!

Talán nem veszitek rossz néven, ha ide is felrakom, s nemcsak a Tájfutók facebook oldalon látható. A képminőség a VHS-ből eredően sajna nem a legjobb, de én néhány másodperc után ezt észre sem vettem. (A főcím nem volt meg a kazettámon sem.)

VHS anyagaim digitalizálása során leltem erre a kincsre:
https://www.youtube.com/watch?v=K6aW9bb9eBk

Szerkesztő-műsorvezető: Feledy Péter
A szerkesztő munkatársa: Monspart Sarolta

Riportalanyok:
Skerletz Iván, a Magyar Tájékozódási Futó Szövetség főtitkára;
Simon Lajos, a Komárom-Esztergom megyei Tájékozódási Futó Szövetség elnöke;
Oláh Katalin válogatott versenyző;
Simon Attila egykori válogatott atléta;
Pavlovics Gábor válogatott versenyző;
Schulek János