[Tajfutas] kollégiumi szállás kötelezővé tétele

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2014. Sze. 23., K, 21:12:25 CEST

Sziasztok !

Elég gyakran intézem egyesületem szállás ügyeit.

Már többször előfordult, hogy magán szálláshelyen a kollégiumnál olcsóbban sikerült szállást foglalnom.

A kollégiumi szállás kötelezővé tételéhez:

gyakran előfordul, hogy a verseny helyszíne a legközelebbi kollégiumhoz akár 30 km-re található, míg egyéb, olcsó szálláshelyek bőven találhatók a környéken.

Az is előfordulhat, hogy a legközelebbi kollégium nem partner a versenyzők elszállásolásával kapcsolatban.

Budapesten lehet, hogy nem gond kollégiumi szállást találni, de tapasztalatból tudom, hogy Magyarország minden szempontból nagyon Budapest központú, a vidék más:

elmaradott, és ez nem nagyon javult mostanában sem.

A nagy létszámú, gyerekeket nevelő szakosztályoknak természetesen sokkal célszerűbb a kollégium, mint egyéb helyet keresgélni.

Szerintem minden rendező átgondolja a lehetőségeket, és nem csak kényelmi szempontból nem kínál fel kollégiumi szállást.

Igény sem mindig mutatkozik rá megfelelő mennyiségben, márpedig néhány emberért hét végére nem maradnak nyitva, vagy nem küldik haza a bent lakó gyerekeket.

Üdv.

Tóth Karesz