[Tajfutas] ROB kapcsán - Álljunk meg egy szóra

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2014. Sze. 14., V, 22:28:32 CEST

Szia Janó!
Csak néhány észrevételedhez:

> A ROB térképeit átnézve az alábbi észrevételeim lennének:
> - a térképeken így szerepel a K szám: K-1427A és K-1427B

​Nem tudom mennyi ideig fog még élni a "K-betű" (a K-számhoz tartozó
betűváltozat), de valószínűleg a közeljövőben ezt (is) meg kell reformálni.
Mihók a közelmúltban volt szíves megküldeni a Hungária Kupa térképeinek
K-számait egy táblázatban, és 152 féle K-szám+betű volt (igaz, a
kísérőversenyekkel együtt).
Tavaly az OVB volt az első ilyen mutáns, de akkor csak 30-40 féle változat
volt, igaz, mind egyetlen versenyre vonatkozott, mert minden pályának más
kivágata volt.
A térképtár bizottságban megpróbálunk majd valami előterjesztést
barkácsolni, hogy mit lenne érdemes a meglévő "betűző" rendszer helyett
alkalmazni, (ami még egyértelműen az ofszet nyomatokra volt kitalálva), de
okos ötleteket szívesen fogadunk ehhez!

- 412 Gyümölcsös , ilyen nincs a területen,

​Én azért a döntőn jó pár almát lefejeltem :-)
(a stadion előtti almásban), igaz, pár méterrel odébb egy egész jó kis út
vezetett benne​, de az lehet, hogy a térkép elkészülte óta keletkezett,
vagy az előttem futók taposták ki.
​De elismerem, észrevételed lényege nem az volt, hogy van-e gyümölcsös a
terepen :-)​

> Pályahossz és győztes idő:

​Itt csak Gerzson hozzászólásához csatlakoznék:
Azt hiszem a többség nem tiltakozna, ha minden kategóriában egységesen 15
perc lenne a győztes idő.
A még, vagy már gyengébb fizikumú korosztályok pályáit nem tartana semmiből
megnyújtani, és itt a nemzetközi trendekhez való igazodást sem érzem valós
problémának. (így születésünktől halálunkig futhatnánk 15 perces pályákat
:-)
Nyilván a 21-es pályákat nem szabad nyújtani​, mert ott valóban számít ez,
másrészt egy 20-25 perces sprint pálya már nagyobb területű térképért
kiáltana.

üdv:
kovacsp