[Tajfutas] ÉOB

Molnár Attila mozsar70 at gmail.com
2014. Okt. 27., H, 19:04:34 CET

Csak, hogy bele vau-vauzak ...
Gratula az ÉOB rendezőinek, valóban élveztem a versenyt és kevés dologba tudnék belekötni.
Talán egyedül (amit Péter is megemlít) a térképen megjelenített szimból, ill. karikák mérete volt az ami nem felelt meg a szabályzatnak. Nem igen tudom, hogyan sikerült ezt összehozni, mivel senki nem futott 15 ezres térképpel.
Esetleg még a rajtlista szervezésénél én azért az N35 mezőnyének kedveztem volna az F55 -el szemben (de mindenesetre nem 36 perces lyukat hagytam volna a két kategória között) - így nem is kell csodálkozni a teljesített pályák darabszámán.
Azt azért halkan megjegyzem: nem tartom túl etikusnak amit az N35 mezőnyének egyes részvevői próbáltak elérni a rajtjuk előtt a célban - ez azért még se egy sima éjszakai verseny volt! Én se tapsikoltam a 106-os rajtidőmnek, de ez is benne van egy rajtlista sorsolásban.

Mozsár