[Tajfutas] Fwd: 10D problémafelvetés (Privát)

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2014. Okt. 21., K, 19:23:18 CEST

Sziasztok!

Nem tudom, hogy hivatalos eredménye lesz-e a levelemnek, de azt legalább
remélem, hogy néhány leendő versenyelnök és rajtszemélyzet végiggondolja a
helyzet igazságtalan voltát, és egyre többször kiírják a DK-t, vagy még
inkább a NyíltD-t, és a rajtoltatoknak szemet szúr a kísérős 10D-s induló.

Köszönettel:
Krasznai Orsi

2014. október 21. 11:18 Balázsné Krasznai Orsolya írta, <bakrorsi at gmail.com>
: