[Tajfutas] Fwd: 10D problémafelvetés (Privát)

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2014. Okt. 21., K, 11:18:59 CEST

Köszi, jókat írtok a kategóriák kiírását illetőn.
Másik kérdés a nevezőkkel ezen lehetőségek megismertetése, és a rajtban
annak ellenőrzése, hogy aki egyéni kategóriában indul(F/N 10D), az egyedül
menjen ki a pályájára.
Én nem értek az ENTRY-hez. Dani! Van olyan funkciója, hogy a születési év
ellenőrzése után jelzi a jogosulatlan indulást az adott kategóriában?  És
ha igen, mi van akkor, ha nincs leigazolva, tehát a nyilvántartási számából
nem derül ki a születési év?
Köszi:
Orsi