[Tajfutas] felháborító

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2014. Már. 21., P, 10:36:19 CET

> * Ennek a cikknek amúgy semmi köze a futáshoz. A trollok szokásos
> gondolkodásmódjának paródiája, történetesen futókról szól, de lehetnének
> kőfaragók és balettáncosok is, a lényeg, hogy bármiből ki lehet hozni a
> rosszat. És ami súlyosabb, ezt sokan be is kajálják. Így a választások
> előtt még áthallásoktól sem mentes. (Dani) *

*Lehet, hogy rossz "újságokat" nézegetek, de ekkora primitív barom cikket*
*még nem olvastam. (Lacó)*

Ahogy Dani is írja, az ilyen jellegű cikkek, hozzászólások elég gyakoriak
(akár komoly, akár nem), most épp a futókat találta meg egy kellően
"megengedő habitusú" valaki.
Az autós fórumokon a bringásokat, osztják, a bringás fórumokon az
autósokat, miért pont mi lennénk kivételek? Hisz annak idején a turisták is
a halálba kívánták a szaladgálókat (tájfutókat), a női sportolás,
neadjisten' maratoni futás korabeli megítéléséről ne is beszéljünk!

Én nagyon rugalmasan viszonyulok ezekhez a dolgokhoz:
- autósként ellenségeim a biciklisek és gyalogosok (és futók),
- biciklisként az autósok és gyalogosok (és futók),
- gyalogosként (és futóként) az autósok és biciklisek.

Ja, és a kutyák, majdnem minden esetben :-)))))

kovacsp