[Tajfutas] felháborító

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2014. Már. 21., P, 10:10:05 CET

Biztos egyértelműbb lenne, ha a végére explicit leírja, hogy "ez az
egész csak egy vicc". De nem olyan elegáns.

Ennek a cikknek amúgy semmi köze a futáshoz. A trollok szokásos
gondolkodásmódjának paródiája, történetesen futókról szól, de lehetnének
kőfaragók és balettáncosok is, a lényeg, hogy bármiből ki lehet hozni a
rosszat. És ami súlyosabb, ezt sokan be is kajálják. Így a választások
előtt még áthallásoktól sem mentes.

D.