[Tajfutas] Martinovics-hegy

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2014. Már. 13., Cs, 21:14:55 CET

Elvi ellenvetésem van:
Az ellenőrző pontot *körülvevő* bozót nem ad útvonalválasztási
lehetőséget, tehát annak leküzdése nem tájékozódási feladat, különösen
ha a még ki nem zöldült bokrokon keresztül a pont messziről látszik. Már
ha nincs a földbe taposva egy gödör alján! Inkább a fájdalomtűrési
képességet teszteli. Ezt nem kell szeretni, nem erről szól a
*tájékozódási* futás!
CSI