[Tajfutas] Martinovics-hegy

karolyi at cs.elte.hu karolyi at cs.elte.hu
2014. Már. 13., Cs, 20:41:44 CET

Igy van, minden csak hozzaallas kerdese. Amikor lereagaltam
a terkep szinezetet es a tuskebokrok kinezetet, inkabb bevallaltam
a tobbkilonyi vedooltozetet. A hibat ott kovettem el, hogy vittem
magammal feltve orzott tajolomat, amire semmi szukseg nem lett
volna a reszletgazdag terepen, lett volna mindket erosnek nem
mondhato kezemre, mind a lefelekben, mind a felfelekben. A propos
felfele, utolag vilagossa valt, hogy a hosszukas palya 11-12
atmeneteben tisztara idopazarlas volt megmaszni a Martinovics-
(kis Svab?) hegyet, de a panorama mindenert karpotolt.

Egyszoval klassz volt,koszi, jovok maskor is. Gyula