[Tajfutas] Állandó tájékozódási pályák

Molnár Attila mozsar70 at gmail.com
2014. Dec. 21., V, 22:28:01 CET

Maximum egy Szélrózsát!
De nagyon hibás a térkép, iszonyú torzulások, távolság hibák vannak benne.
Gyakorlatilag alapról kellene újra javítani.

Budapest környéki erdők borzalmas állapotban vannak - néhány helytől
eltekintve. Ma pl. a volt Zsíros-hegy th. környékén jártam. A turista utakat
szépen, folyamatosan takarítják a favágók, de a fák közé pár évig biztosan
nem lehet bemenni futni, annyi a leesett fa.

Mozsár