[Tajfutas] Állandó tájékozódási pályák Felsőtárkányban!

Török Imre toreny at freemail.hu
2014. Dec. 21., V, 22:15:31 CET

Sziasztok!

Ezúton is szeretnék gratulálni az egrieknek az új állandó pontos pályákhoz. Szerintem nagyon jó ötlet a Nemzeti Park látogatóközpontjával történő összefogás.

Hasonlót el tudnék képzelni például a katalinpusztai látogatóközpontnál is. Még a térkép is megvan, emlékeim szerint a Tipó rendezett ott éjszakai OB-t.

Remélem, hogy még sok hasonló létesítmény fog elkészülni a közeljövőben.

A tervek szerint tavaszra a Hármashatárhegyi tanpálya is megújul. A jégkár óta nem jártam arra, de a beszámolók alapján viszonylag kisebb károk érték csak a tanpálya területét (legalábbis a Normafa környékéhez és a Hármashatárhegy északi oldalához képest).

Üdvözlettel:

TÖRÖK Imre