[Tajfutas] Re Hungária Kupa kapcsán - hol voltak a válogatottak? - vita indító

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2014. Aug. 27., Sze, 10:38:28 CEST

Tanpályák és tájfutás népszerűsítés Dániában, már a nyitólap is sokkoló:
http://www.findveji.dk/
(A facebookot kedvelőknek: https://www.facebook.com/findveji)

És ha belemélyedünk, ez csak egy az országot lefedő választékból:
http://www.findveji.dk/projects/6068

Ja, és a király család is résztvesz évente egy népszerűsítő eseményen, idén
közel 3000 érdeklődő társaságában:
http://www.do-f.dk/nyheder/news.cgi?id=5607

Egy az érdeklődők közül, lyukasztás közben:

[image: Szövegközi kép 1]

Van elképzelésem ennek egy okostelefon használatára (is) épülő változatára,
ha valaki ért ilyen alkalmazás fejlesztéshez (andoidra), keressen meg.

ET