[Tajfutas] Re Hungária Kupa kapcsán - hol voltak a válogatottak? - vita indító

Török Imre toreny at freemail.hu
2014. Aug. 27., Sze, 09:41:16 CEST

Sziasztok!

Én még azt szeretném hozzáfűzni, hogy meglátásom szerint nagyon belterjessé vált a sportágunk. A mostani válogatottak döntő többségének már a szülei is tájfutók voltak.

Ezért szerintem mindenképpen nyitni kellene a külsősök felé egy kis vérfrissítés érdekében.

Véleményem szerint az országos szövetség jelenlegi hozzáállása éppen ezzel ellentétes irányba mutat. Erre az alábbi példákat tudom felhozni:
1. Néhány "szent megszállott" (elsősorban a Hegedűsök - Zoltán, Béla, Ábel) rengeteg munkát fektet abba, hogy Budapesen és környékén is legyenek mindenki által könnyen megközelíthető, alacsony nevezési díjú versenyek, amin a kezdők és a sportág iránt még csak érdeklődők elindulhatnak. A szövetség a helyett, hogy széles körben reklámozná ezeket (pl. futanet.hu, Spuri magazin, környékbeli iskoláknak küldött levelek, stb.), inkább elrejti őket a versenynaptárban úgy, hogy csak külön kattintással lehessen megjeleníteni ezeket.
2. A hármashatárhegyi állandó pontos tanpályát népszerűsítő szórólapot szerencsére még rendszeresen osztogatják (pl. a Nagy sportágválasztón), azonban az ezen szereplő www.tajfutas.hu/tanpalya cím hónapok óta (az MTFSz honlap átalakítása óta) nem elérhető, pedig már többször jeleztem a problémát. Nem hiszem, hogy olyan nagy munka lenne visszaállítani ezt a hivatkozást.

Azt kérem, hogy mindenki gondolja át, hogy mit tudna tenni a sportági közösség nyitottabbá tételéhez.

Üdvözlettel:

TÖRÖK Imre
MAFC