[Tajfutas] WUOC2014 CZE- Olomouc - Kromeriz

Kovács Gábor borea at is.hu
2014. Aug. 12., K, 21:48:43 CEST

Sziasztok!

Még néhány szép (egyéniben Top 10, váltóban Top 6) magyar Főiskolás VB
eredmény a múltból (zárójelben a mezőny erősségét jelző, egykori vagy
későbbi, más országbeli felnőtt egyéni világbajnokok - persze rajtuk kívül
akad minden mezőnyben még jónéhány menő, akik "csak" ezüst- vagy
bronzérmesek voltak felnőtt vb-n...)

(könnyen és gyorsan kereshető, hála Zetor archívumának:
http://lazarus.elte.hu/tajfutas/history/wuoc/wuoc-0.htm )

1982. Ceská Lípa, Csehszlovákia
férfi egyéni 9. Molnár Géza (4. Oyvin Thon NOR)

1986 Miskolc - ezt Kelemen Janó már megírta

1988 Trondheim, Norvégia
női egyéni 9. Oláh Katalin
férfi egyéni 7. Lantos Zoltán

1990 Plavinas, SZU-Lettország
női egyéni 9. Horváth Andrea (1. Yvette Baker-Hague GBR)
férfi egyéni 4. Pavlovics Gábor

1992 Aberdeen, Nagy-Britannia
női egyéni 9. Horváth Andrea

1994 Fiesch, Svájc
férfi sprint (ma középtáv) 6. Pavlovics Gábor (5. Thomas Bührer SUI)
női klasszikus 8. Lovasi Katalin (2. Lucie Böhm AUT)
női váltó 5. HUN Bokros-Kovács B.-Lovasi-Hornyák
férfi váltó 3. HUN Domonyik-Frigyik-Pavlovics-Dénes

1996 Veszprém
női sprint (ma középtáv) 6. Bokros Andrea, 7. Kovács Bernadett, 9. Gárdonyi
Réka (1. Jana Cieslarová CZE)
férfi sprint (ma középtáv) 3. Domonyik Gábor, 7. Lévai Ferenc (5. Emil
Wingstedt SWE)
női klaszikus 2. Kovács Bernadett, 7. Lubinszki Mária (1. Jana Cieslarová
CZE)
női váltó 3. HUN Kovács B.- Gárdonyi-Lubinszki-Bokros
férfi váltó 2. HUN Novai-Lévai-Farkas-Domonyik

1998 Trondheim, Norvégia
női klasszikus 7. Lubinszki Mária

2000 Roanne, Franciaország
férfi sprint (ma középtáv) 3. Domonyik Gábor (1. Thierry Gueorgiou) a
kettejük közti különbség mindössze 18 másodperc, azért ez nem akármi!

2002 Várna, Bulgária
női sprint (ma középtáv) 8. Lubinszki Mária, 10. Makrai Éva (5. Dana
Brozková)
női klasszikus 7. Farkas Zsuzsa

2004 Plzen, Csehorzság
női sprint 3. Makrai Éva - holtversenyben Dana Brozkovával
női váltó 6. HUN Makrai-Zsebeházy-Zsigmond Sz.-Kelemen

2006 Kassa
férfi sprint 5. Kovács Ádám
női váltó 5. HUN Kelemen-Domján-Fekete Zs.-Szerencsi I.

2008 Tartuu, Észtország
férfi sprint 8. Lenkei Zsolt
férfi váltó 3. HUN Szabó-Lenkei-Kerényi-Kovács

2012 Alicante, Spanyolország
férfi sprint 5. Lenkei Zsolt
férfi középtáv 2. Lenkei Zsolt

Gratulálunk, a mostani csapatnak pedig hajrá-hajrá!!!

KG