[Tajfutas] WUOC2014 CZE- Olomouc - Kromeriz

Sandor Talas sandor.talas at gmail.com
2014. Aug. 12., K, 21:30:45 CEST

Az a 86-os foiskolas VB a sportserulesekrol is emlekezetes maradt:
Svarc bacsi kilotte a sajat szemet egy pezsgosdugoval a valto celjaban, Lantos Zoli alatt meg leszakadt a 6 meteres fuggony a banketten es a karnis telibe trafalta az egyik norveg nagylabujat. A norveg szaklap kulon fejezetben emlekezett meg a foiskolas VB veszelyeirol ;-)

Sun