[Tajfutas] Versenyeztél már Egyesület Arab Emirátusokból érkezett tájfutóval?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Aug. 1., P, 07:53:34 CEST

Pedig nem is A betűvel kezdődik a neved, mint az összes Emirátusok-beli
fiatal tájfutónak. Meg kellett volna változtatnod a nevedet Ahorváthra. (A
Barátság Kupára benvezett magyarok nevét pedig Aborosra, Acsíkra, Azifj.
Tóth Károlyra stb. - a határozott névelővel ellátva a neveket.)

Erről jut eszembe, hogy Burmában meg nagyon sok U kezdetű név volt, pl. egy
ENSZ főtitkár neve is. Állítólag a 40 éves életkor betöltése után mindenki
jogosult volt a megtisztelő U előnévre, aki addig becsületesen élt. Nem
tudom, hogy a később Mianmar névre módosított országban is él-e még ez a
hagyomány?

Üdv:
U Kéri Gerzson

2014. augusztus 1. 0:35 Magyar Szektorlabda Szövetség írta, <