[Tajfutas] Postás Kupa

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Ápr. 18., P, 20:15:01 CEST

Sziasztok!

A versenyről én sem tudok semmi rosszat mondani. Igaz, a helyszínen még
elhamarkodottan mondtam olyasmit, hogy a térkép nem jó, de otthon alaposan
megnézve kiderült, hogy mégis jó.

Az útvonal berajzolás sajnos megint nem megy a 2. napnál. A View routes-ra
kattintva lefagy a rendszer. Az 1. napi Routegadget viszont OK, jól működik.

Nem Postás Kupa, de még mindig Routegadget. A Szabolcs Kupánál nagy
kutyulás van. Többünknek bent van egy kamu eredmény, olyanoknak, akik ott
el sem indultak. Valahogy az előző napi 2. futam eredményei keveredtek bele.

Üdv:
Kéri Gerzson