[Tajfutas] Postás Kupa

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2014. Ápr. 17., Cs, 21:42:33 CEST

Sziasztok,

lehetséges, hogy volt némi romlás a  Postás- pitében az elmúlt évek alatt, de még így is nagyon finom volt ez a hétvége (is).

Konkrétan arra gondolok, hogy volt honnan romlania, és még  ezzel a roml(adoz)ással  együtt is az év  egyik legjobban szervezett versenyeként minősíthető.

Nem szükséges ragozni, de etalon lehet(ne) minden stáb számára az ahogyan a gondos, részletes előkészítés után, a hibátlan, technikás pályákon át, az online eredményközlésig  bezárólag precíz igényességgel végzik munkájukat  évről-évre a Postás-rendezők.

üdv,

Fifi