[Tajfutas] ROB pályák a Route Gagdet-en

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Sze. 8., V, 08:51:33 CEST

Berajzoltam! Hogy nagyon ne nevessetek ki a döntőn elkövetett, a
pályarajzomon látható 2 buta keverésemért, íme magyarázom a
bizonyítványomat:

A 4(63) és 5(64) pontokat összekötő - a falnál nem megszakított - piros
vonal miatt úgy tűnt, hogy van ott egy kis átjáró, ezért a 64-esről először
felszaladtam a falig, majd vissza, a már fogott ponton keresztül a DK-i
kijárathoz.

A 9(91) pontnál ideges lettem, hogy a térképi- és pótszimbol szerint
egyaránt létező szalagozást a terepen nem látom, akármennyire is gúvasztom
a szememet, ezért aztán kihagyott a figyelmem.

(Látom, másokat viszont az tévesztett meg, hogy a 81-es kódú ponthoz
nyomtatott sorszám - az én kategóriámban 10 - miatt a térkép egy nem létező
átjárót mutat a kert DK-i sarkánál.)

Én eddig naiv módon azt hittem, hogy ahol a térkép szerint simán át lehet
haladni, ott a valóságban is lehet, függetlenül attól, hogy megvan-e
jelölve piros színű átjáró jellel, az egymásnak háttal álló 2 körívvel,
vagy sem.

Üdv:
Gerzson