[Tajfutas] ROB pályák a Route Gagdet-en

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Sze. 7., Szo, 22:23:18 CEST

Sziasztok!

Ez a térképen áthatolhatatlan falnak van jelölve.
Ez megint kicsit az a kérdés, amit a múltkor feltettél a pécsi térkép
esetén, hogy a 0,4 mm-es fal legyen, vagy a 0,5 mm-es sziklafal.
Szerintem egy teljesen városi környezetről készült sprint térkép jó, ha
nincsen vegyítve a nyilvánvalóan az erdőre szánt jelekkel. Főleg, mert
létezik 0,3 mm-es áthatolható sziklafal is az ISSOM-ban, és ha az kerül
közel a 0,4-es nem keresztezhető falakhoz, azt már meglehetősen nehéz
futás közben kiolvasni.

Viszont úgy látom, a kék színeket és a vizek keresztezhetőségét illetően
is tettek szert emberek tapasztalatokra, pl. N20-ban a dobogót befolyásolta.

Utólag a pótszimbólról: ma a türingiai tartományi bajnokságon (ez egy
otthoni megyebajnokság szintje) is a célban lehetett elvenni, és kb. én
voltam az egyetlen, aki nem hordott szimbóltartót. Viszont 60 km-re az
SI székhelyétől még nem sikerült frissíteni a dobozokat a 10/11-es
dugókhoz...

Üdv,
Skuló Marci