[Tajfutas] Tázlári tapasztalatok

Tóth Eszter t_eszter at t-online.hu
2013. Okt. 14., H, 12:50:44 CEST

A tereppel nem is volt baj. Nagyon jól kijavított térképen, igazán technikás terepeken futhattunk a hétvégén.
Ezt senki sem cáfolja.
Bár szerintem OB-t illik új terepen rendezni, de itt még ez sem volt annyira nagy baj, hogy ezzel a Célhellyel már rendeztek itt korábban nem is olyan kis versenyt.

DE:

A térkép nyomtatás minősége volt kritikán aluli. Ráadásul a silány minőség sem volt egyforma, így az egyenlő esély elve sem érvényesült.
A pályák közül igen sok túl volt méretezve. Nem kétlem, hogy pl. a svéd női junior mezőny megfutotta volna az előírt szintidőt, de a magyar bajnokságon a magyar mezőnyre kell a pályákat tervezni.
Az már csak apróság, hogy az átfutás utáni kis kört illett volna farsta pontokkal kitűzni.