[Tajfutas] routegadget

JANKÓ, Tamás jankot at t-online.hu
2013. Okt. 4., P, 19:45:10 CEST

Gerzson!

Egy rendszeradmin ki tudja törölni a berajzolásodat, aztán újra rajzolhatod.
Sajnos a RouteGadget úgy néz ki, mint amit valaki a szabadidejében
fejlesztgetett (valszeg így is történt), és egy csomó kényelmi funkció
hiányzik belőle. Ne tudd meg, de egy nem teljesen hagyományos verseny
(pillangós pálya, váltó, pontbegyűjtő, de akár csak OE2010-zel rendezett
verseny) felvitele csak kisebb fajta varázslással lehetséges.