[Tajfutas] routegadget

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Okt. 4., P, 18:26:32 CEST

Sziasztok!

Meg tudná mondani valaki, hogy ha a mentés után rájövök, hogy valamit
rosszul rajzoltam be, ezért újra berajzolom, újra mentem, akkor az új
mentés miért nem írja felül a régit. Az a feneség, hogy a RouteGadget egy
büdös szóval nem árulja el, hogy másodszor nem hajtotta végre a mentést,
hanem úgy csinál, mintha minden rendben történt volna, csak a lejátszásnál
derül ki, hogy még mindig az elsőként mentett pályarajzzal dolgozik, és nem
a másodikkal. Még jobb volna persze, ha nem is ekkor, utólag szólna, hogy
nem ment a "save" másodjára, hanem már az elején figyelmeztetne, hogy ne
strapáljam magamat az újrarajzolással, mert úgyse fogom tudni menteni.

Van valami más megoldás a javításra a mentés után?

Üdv:
Gerzson