[Tajfutas] Gyöngyös Kupa 2013

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2013. Május. 24., P, 17:08:55 CEST

Tisztelt Lista!

Szeretném felhívni a figyelmet a *június 2*-án (jövő vasárnap)
megrendezésre kerülő, 2013. évi *Gyöngyös Kupára*!
Változatos terepeken, izgalmas pályákon a Mátra nyugati tömbjében, a
*Hidegkúti-túristaháznál* sportolhat az, aki ellátogat versenyünkre.
Kitoltuk a *nevezési határidő*t *vasárnap esté*re, utána leadjuk a
térképek nyomtatásához szükséges számadatokat, így később nevezni csak
az üres helyekre lehet!!!
Nevezni a sor végén lévő e-mail címre tudtok ( nevezes at gytk.hu )

Amiért érdemes lesz eljönni:
- A három héttel később megrendezésre kerülő OB-ra remek felkészülési
lehetőség, hasonló rendszerben történik a lebonyolítás: délelőtt és
délután is lesz középtávú futam!
- Ritkán lehet egy délelőtti középtávú futam alapján délután
vadászrajttal rajtolni, mi most ezt kínáljuk, így szoros első futamok
után egy sokkal izgalmasabb küzdelem szemtanúi lehetünk!
- A szemtanú szó szerint értendő, ugyanis a B nehézségi fokozatú
pályákban a VK-nak helyt adó réttől 30 m-re átfutó pont lesz, így aki
nem versenyez, vagy már befejezte délutáni futamát, az telitorokból
szurkolhat szülőnek/tesónak/gyerkőcnek/klubtársnak/szomszéd néninek és
a többi... :)
- Két futam 1500 Ft-ért a nagyobbaknak, 1200 Ft-ért a 14-es kategóriákig!

Mellékletben szerepel az 1-2 helyen módosult kiírás, böngésszétek,
hamarosan jön a többi versenyanyag!

Ha elnyeri tetszéseteket, lesz még ehhez hasonló (tényleg) üldözéses
futam, ahol ilyen - remélhetőleg - kis különbségeket kell pálya közben
ledolgozni!

Találkozzunk jövő hét vasárnap!

rendezőgárda