[Tajfutas] bringával az erdőben?

Sandor Talas sandor.talas at gmail.com
2013. Május. 11., Szo, 13:56:35 CEST

Julia,

Ahogy te leirtad az esetet az nagyban emlekeztet arra a nepmesere, ahol a szegeny paraszt hiaba kiabalt, hogy "Vigyazat! Kiterni!", de volt aki nem torodott vele.

"Útban a Hármashatárhegy felé majdnem letepert bennünket egy jó pár bringás, még jó, hogy elõre figyelmeztetett két pasas, hogy vigyázzunk."

Azon lehet vitatkozni, hogy szerencses-e a HHH-n rendezni majus 1-en nagy tomeget mozgato versenyt, amikor a gyalogosok surusege is maximum kornyeken van, illetve mi a megfelelo palyavezetes.

De leirasod szerint a rendezok jo helyre raktak a setalokat figyelmezteto rendezoket, hisz a keresztul-kasul mozgo geoladazokat is sikerult figyelmeztetniuk.

Udv,
Sun