[Tajfutas] bringával az erdőben?

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Május. 11., Szo, 12:41:18 CEST

Dani

Azert, mert Te nem tolsz le senkit az erdoben az utrol, attol masok meg megtehetik. Plane a versenyzes heveben. Ha veletlenul ujbol megnezned amit irtam, rajonnel, hogy nem a bringasok ellen voltam hanem az ellen, hogy ki nem szalagozott, be nem biztositott, meredek, 30-40 centi szeles utakon nagy tempoban valaki versenyezzen, mert az nagyon balesetveszelyes.

Julia