[Tajfutas] Tavaszi Spartacus Kupa elhalasztva!!!

Ferenc Varsanyi ferencvarsanyi at gmail.com
2013. Már. 18., H, 10:35:42 CET

Sziasztok,
Most volt időm elolvasni ezt a nagyon tartalmas levelezést és azt kell
mondjam irjam, hogy Krasznai Orsin és néhány rövid kommentálón (tőlük előre
is bocsánatot kérek!) kivűl minden hozzászóló, nyugodtan fogja be a
száját.  Rendkívüli módon fel vagyok háborodva a hozzászólásaitokon és a
"poénkodásokon" az elmaradt Spari kupa témában.  Én a családommal Mocsán,
Tata mellett lakom s Pesten a Váci úton dolgozom.  Aki megnézi a falunk
elhelyezkedésést láthatja, hogy mi bőven kaptunk az M1-et leállító
időjárásból.  Csütörtökön, 14.-én budapestről, egészen véletlenül dél
után 1-kor indultam haza s egy rövid tatabányai kanyar után 3kor voltam a
lakásunkba.  Mivel multi cégnél dolgozom, volt még egy kis munkám s mikor
este 6 kor el akartam indulni a fiamért Tatára a falunk után 100 méterrel
már beragadtam a hóba.  Magas építésű az autóm és van még mindíg téli gumi
rajta, de a kb 70 centis hóval nem tudtam mit kezdeni!!  A falunkból egy,
az elakadt autósok mentésére indult traktor húzott engem is ki a hófalból s
utána ment vissza a másik kb 20-25 már elöttem bent ragadt autóért.  Mivel
a falunk ettől a pillanattól megközelíthetetlennek lett nyilvánítva, a fiam
2 napig egy ismerősünknél lett elszállásolva Tatán.
Ha valaki a a budapesti fűtött otthonából, gyenge kifogásnak találja a
verseny lemondásában, az időjárási viszonyokra való hivatkozást, annak
nyugodtan tudtam volna ajánlani, hogy induljon el a verseny irányába s
tapasztalja meg milyen napokig a hó fogságában az autóban ragadni. Én is
futottam már 15-30 centi hóban s igen elképzelhető, hogy az erdőben nem is
volt sok hó, de a helyszín megközelíthetetlen volt még szombaton is!
Egyébként a nagy poénkodás és a múltban is esett már hó sztorizgatás
helyett, ki kellett volna menni az autó pályára, segíteni az autókat,
kamionokat egyenként kiásni a rendőröknek, tűzoltóknak, vagy netalán úgy
tenni mint a falunkban mi is tettük, hogy meleg teát, zsíros kenyeret
osztani a hóban rekedt embereknek.  Valaki, talán pont Krasznai Orsi
csatolt egy képet a Környe-Tatabánya útról, az nem photoshop-os kép volt,
az a valóságot adta vissza, nálunk az úton, a hókotrónak csak teteje
látszik ki a hófalból (ezt az utat még ma sem tudták megnyitni) s szerintem
Környe után az utak, amik a versenyre vezettek volna, ugyanígy néztek ki
még szombaton is.
Üdv,
Feri

2013. március 15. 18:49 Balázsné Krasznai Orsolya írta, <bakrorsi at gmail.com>