[Tajfutas] Tavaszi Spartacus Kupa elhalasztva!!!

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2013. Már. 15., P, 18:49:04 CET

Lehet, hogy jobban fel lehetett volna készülni, vehettek volna néhány száz
hókotrót-csak akkor meg  az lenne a baj. Ilyen rendkívüli helyzet van
egy-kettő az évben, akkor otthon kell maradni egy pár órát.
Képzeljétek el azt a szituációt, hogy a katasztfófa-védelmisek  sok órai
szolgálat után odajutnak, hogy kiszabadítsanak, és megkérdezik, hogy mi
volt az úticélod. Mit érezhetnek, ha erre azt válaszolod, hogy tájfutó
versenyre indultál....
K.O.

2013. március 15. 18:25 Kerényi Dénes írta, <dkerenyi at qualiplan.t-online.hu>
: